فیلیپ کمپوورده مهندس نرم افزار و مدرس در کوئنکا ، اکوادور است.
سلام به اکوادور و سلام بر همه کاربران در آمریکای جنوبی!
دانش آموزان وی از استفاده از Sweet Home 3D بسیار خرسند بودند و فیلیپه فکر کرد که ارائه پروژه هایشان می تواند یک افتخار باشد و قبول کردند که به س toالات ما پاسخ دهند:
– چه چیزی و کجا تدریس می کنید؟
من معلم کامپیوتر هستم @ مدرسه آمریکایی آسیا واقع در کوئنکا.
– چه زمانی Sweet Home 3D را کشف کردید؟
من برای خانه ای که پدر و مادرم می خواستند آن را بسازند نیاز داشتم. من یک برنامه را در اینترنت جستجو کردم و Sweet Home 3D را پیدا کردم. بدون هیچ گونه آموزش ، توانستم نقاشی را که به واقعیت تبدیل شده بود ، ایجاد و نهایی کنم. خانه طبق مشخصات نقاشی های من ساخته شده است.
– آیا اولین بار بود که در مدرسه از آن استفاده می کردید؟؟
منطقه مدرسه ما پروژه هایی را ترویج می کند که در آن آموزش دانش آموزان به استفاده از زبان ریاضی و برنامه نویسی نیاز دارد. من تصمیم گرفتم Sweet Home 3D را آموزش دهم زیرا از منطق ریاضی استفاده می کند و یادگیری آن برای دانشجویان من سرگرم کننده و کاربرپسند است.
– آیا می توانید تکالیفی را که برای دانش آموزان خواسته اید توضیح دهید؟
از آنجا که مدرسه هر روز در حال رشد است ، تمرکز پروژه این بود که تصور کنیم مدرسه با رشد چگونه به نظر می رسد. ما از قبل برنامه ریزی کردیم و اندازه گیری ها را اندازه گیری کردیم ، سپس آنها مدرسه را با استفاده از Sweet Home 3D ترسیم کردند و با مدل مقیاس نهایی شدند.
– هدف آموزشی چه بود؟
هدف آموزشی این بود که به درک درستی از فن آوری های اساسی و ابزارهای محاسبه بپردازیم ، بنابراین آنها با دانستن صحت و ظرفیت آن ، یاد می گیرند از کامپیوتر به عنوان یک ابزار کار استفاده کنند. ما همچنین می خواستیم مهارت های انتقادی ، تأمل و تحلیلی دانش آموزان ، توانایی آنها در جستجو و حل مشکلات زندگی روزمره را آموزش دهیم ، تا رهبران فعال ، علاقه مند به فن آوری های جدید و در حال تغییر شوند که دنیای اطلاعات و ارتباطات را با جهانی تغییر داده است. چشم انداز محیط آنها
– دانش آموزان نیز مجبور بودند یک مدل بسازند. بچه ها چه چیزی را ترجیح دادند؟ طراحی در 2D / 3D یا ساخت مدل های مقیاس؟
آنها 3D را دوست داشتند زیرا در حال بررسی محصول نهایی بودند اما من به آنها گفتم که برای دیدن 3D انجام شده ابتدا باید 2D را طراحی کنند.
خوب ، ساخت مدل های مقیاس بسیار سرگرم کننده است ، به خصوص به این دلیل که آنها مجبور بودند از طرح های 2 بعدی طراحی شده در آزمایشگاه رایانه استفاده کنند و مبلمان انتخاب شده از برنامه را به همان اندازه که معاملات واقعی است ، به اتاق ها برسانند.
– با استفاده از Sweet Home 3D چه درسهایی می توان از این تجربه گرفت
تجربیات اصلی من الهام بخشی بود که به چند دانشجو دادم تا آرزو داشته باشم یک معمار ، یک مهندس یا یک طراح داخلی باشم. همچنین به آنها کمک کند تا با استفاده از مقادیر احترام ، همبستگی ، مدارا ، همکاری ، وقت شناسی و بیشتر از همه برای ارزش گذاری فناوری و مزایای آن به صورت تیمی کار کنند.
– آیا سال آینده دوباره شروع می کنید؟
بله ، من دوباره همان قالب را به دانشجویان جدیدم می آموزم اما با یک هدف متفاوت. برای بقیه سال دانش آموزانم را به آنها معرفی می کنیم خراشیدن* آنها از این برنامه نیز بسیار هیجان زده هستند.
* درباره همین موضوع ، تجربه سباستین کانت ، یک معلم فرانسه را نیز بخوانید.
بسیار متشکرم ، فیلیپه ، و به همه دانش آموزان خود تبریک می گویم!
تصاویر زیر نتایج تکالیف آنها را نشان می دهد.